Friday, June 13

Senarai Unit Trust Terbaik 2014

Unit Trust Terbaik 2014 Anugerah The Edge Lipper Fund 2014.

Merupakan anugerah yang ditunggu-tunggu oleh semua fund house untuk melihat manakah dana yang terbaik.


Sememangnya, jika anda ingin melabur dalam unit trust, anda perlu lihat dana apakah yang memberikan pulangan paling baik, bukan daripada saranan agen semata-mata. Untuk pengetahuan anda, apa yang agen anda pentingkan adalah komisyen mereka semata-mata.

Nota : Semua maklumat adalah berdasarkan past performance, juga actual performance. Kajian anda menentukan yang terbaik.




Dana yang terbaik tahun ini adalah Amanah Mutual Berhad. Tahniah!!

Jika anda berminat dengan Pelaburan unit Trust boleh dapat di --> SINI

Share This!


1 comment:

  1. Terima kasih atas perkongsian to blog owner. Saya adalah Unit Trust Consultant (UTC) - agen unit trust investment untuk Public Mutual & lokasi utama dalam tugas adalah kawasan Johor Bahru, Kuala Lumpur, Selangor & Penang.
    .
    Minimum permulaan RM1000 sahaja. Boleh melabur dari akaun KWSP (berdasarkan kelayakan). Cash investment pun boleh & ada pilihan untuk ambil pelan tambahan bulanan serendah RM100 per month sahaja. Dana Islamic 100% juga ada (Approved Syariah Compliance Funds). Pelaburan untuk jangka masa panjang sahaja above 5 years. Keuntungan sekitar min 9%-15% per year.
    .
    Bagi sesiapa yang berminat melabur dalam Unit Trust, boleh lah juga hubungi saya melalui mobile atau email. Jika hanya ingin mengemukakan soalan, anda juga dialu-alukan. Terima kasih.
    .
    Jas
    Unit Trust Consultant / Perunding Unit Amanah
    Co: Public Mutual Berhad (wholly-owned subsidiary of Public Bank Berhad)
    T: +6017-7055 381
    E: jas.elegant@gmail.com
    W: www.facebook.com/investment.unittrust
    .
    " Why not try, let's say 10 years investment period & gain minimum 9% profit per year? Reports on fund past performance available just to show the ability of the fund. Feel free to request for one ! "

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates