Monday, January 5

Kerja Kosong Untuk Lepasan Ijazah

Kerja Kosong Untuk Lepasan Ijazah

Ramai yang mencari kerja sambilan yang boleh dilakukan dengan mudah, yang boleh dilakukan secara part time ataupun full time.

Ramai yang ingin untuk mencari pendapatan kedua, yang tidak terlalu bergantung kepada pendapatan hasil daripada gaji yang diterima setiap bulan.

Ada yang mula untuk melakukan kerja lebih masa, semata-mata untuk menampung perbelanjaan yang tidak mencukupi setiap bulan.

Ada juga yang mencari kerja kosong yang boleh dilakukan untuk mereka yang baru habis ijazah dan masih menganggur, masih belum dapat kerja lagi. Kali ini saya fokus kepada kerja kosong lepasan ijazah, iaitu kerja yang boleh dilakukan untuk lepasan ijazah yang masih menganggur, yang sudah berkerja tetapi ingin mencari pendapatan lebih.

Seperti pekerjaan lainnya, kerja kosong untuk lepasan ijazah ini memerlukan kesungguhan dan tidak sesuai untuk mereka yang hangat-hangat tahi ayam sahaja. Saya merasakan, orang yang hangat-hangat tahi ayam tidak akan berjaya sampai bila-bila pun.

Sekali lagi, pekerjaan yang bakal diberikan ini sangatlah mudah, tetapi memerlukan kesungguhan! Syarat kelayakan untuk pekerjaan ini adalah;

1. Tahu menggunakan komputer
2. Mempunyai laptop atau PC dan mempunyai sambungan internet
3. Kelayakan minima hanya SPM
4. Faham bahasa Inggeris.

Adakah anda memiliki semua ciri-ciri di atas? Jika ya, cepat-cepat dapatkan pekerjaan ini ya.

Lokasi di seluruh Malaysia.

Apakah contoh pekerjaan yang ditawarkan?


Sekali lagi, pekerjaan yang ditawarkan sangat mudah dan boleh dilakukan oleh mereka yang berkelulusan ijazah pun. Pekerjaan ini juga sesuai untuk pelajar lepasan ijazah yang masih menganggur.

Berminat? Anda nak mendaftar?

Jika anda berminat dan ingin mendaftar, bolehlah berikan email di ruangan bawah ini dan klik Untuk Kerja Kosong itu. Tujuan saya menggunakan email adalah untuk menyaring mereka yang benar-benar berminat untuk mendapatkan pekerjaan ini sahaja.

Sila Sahkan Email Anda



Pastinya satu pelaburan yang kecil untuk mendapatkan keuntungan pada jangka masa panjang.


Share This!


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates