Saturday, April 22

Berapa Pendapatan Pemandu Uber?

Uber merupakan satu fanomena terbaru masa kini dan ramai yang telahpun menjana pendapatan dengan Uber sama ada secara part time ataupun full time. Menjadi pemandu Uber ini tidaklah sesukar yang disangka, semuanya bergantung kepada usaha dan keramahan anda untuk mendapatkan pelanggan. Jika anda merupakan seorang yang peramah, lebih banyak pelanggan yang anda boleh dapat.

Kali ini, kami ingin berkongsi tips dengan anda tentang apa yang anda perlu lakukan sebagai pemandu uber dan berapakah pendapatan pemandu Uber yang anda boleh agak kalau anda lakukan secara part time ataupun full time. Diharap, dengan adanya tips-tips penting ini membolehkan anda untuk mendapat info yang betul sebelum bermula sebagai seorang pemandu Uber.

Apa Itu Uber Dan Bagaimana Cara Bermula?

Saya ada buat satu artikel khas berkenaan dengan persoalan apa itu Uber dan maksud Uber di SINI. Boleh jemput baca kalau anda mahukan info yang lebih lanjut berkenaan dengan persoalan basic berkenaan dengan apa itu Uber. Tetapi kalau anda sudah tahu apa itu Uber dan cara Uber berfungsi, boleh skip artikel di atas.

Saya sarankan anda boleh terus membuka akaun Uber. Ianya tidak mengambil masa yang terlalu lama untuk membuka akaun dengan Uber ini. Kalau anda mengemukakan semua maklumat dengan tepat, dalam masa 24 jam pun dah boleh dapatkan semua maklumat yang anda mahukan. Apapun, kalau anda berminat, boleh membuka akaun Uber itu di SINI.

Membuka akaun Uber adalah langkah pertama sebelum anda bermula. Dengan adanya akaun Uber ini, ianya akan memudahkan anda untuk menambah pendapatan secara konsisten. Anda boleh bermula dengan kisah part time ataupun full time dengan Uber dan lihat hasilnya. Kalau anda rajin, memang tiada masalah untuk dapatkan beribu-ribu ringgit daripada Uber ini.

Kisah Seorang Pemandu Kereta Uber – Hantar Anak Tuisyen

Banyak cara untuk menambah pendapatan dengan Uber. Saya yakin kisah ini boleh serba sedikit membuka mata anda berkenaan dengan seorang pemandu Uber. Ada sekali saya ingin balik ke rumah dari KTM Shah Alam, saya menggunakan Uber untuk pulang ke rumah. Sempat berbual-bual denga seorang pemandu ini yang mengatakan, beliau sedang menghantar anak ke kelas tuisyen daripada pukul 8 hingga pukul 10. Jadi ada masa terluang selama 2 jam ini, beliau mengambil kesempatan untuk memanfaatkan masa dengan jadi pemandu teksi Uber. Bijak kan, lepas ini kalau anda mempunyai kesempatan masa yang lebih kurang sama, boleh buat perkara yang sama.

Rakan saya yang bekerja di syarikat Multi Nasional Company, wkatu bekerja beliau adalah dari pukul 8 pagi hingga 5.30 petang. Beliau memanfaatkan masa petang sebelum balik ke rumah dengan menjadi seorang “uber driver”. Daripada pejabat tempat kerja hingga ke ruma, beliau mengambil penumpang yang mempunyai arah yang lebih kurang sama ke rumah beliau. Memang bagus kerana beliau pulang ke rumah dan pada masa yang sama menjada pendapatan secara sambilan yang baik.

Berapa Pendapatan Sebulan Dengan Uber?

Secara realistiknya, kalau anda buat secara part time dan kerap, RM1000 itu bukan perkara yang mustahil. Ianya boleh dilakukan dengan mudah asalkan anda sendiri rajin untuk melakukan perkara ini.

Kalau anda lakukan secara serious pula, pendapatan sebulan anda boleh mencecah sehingga RM3000 sehingga RM4000 sebulan. Angka-angka ini bukanlah satu angka yang dibuat-buat dan ramai yang telah membuktikan perkara ini. Anda boleh dulu cuba-cuba jadi pemandu kereta Uber ini dulu dan lihat hasilnya.

Step pertama, boleh cuba jadi pemandu daripada link di atas. Boleh cuba dulu untuk memandu kereta dan sambil itu menjana pendapatan hasil daripadanya. Jika ramai yang boleh melakukannya, saya yakin yang anda pun boleh melakukan perkara yang sama.

The post Berapa Pendapatan Pemandu Uber? appeared first on Myportal21.


via Berapa Pendapatan Pemandu Uber?

Share This!


1 comment:

  1. PELAJARI TEKNIK BAGAIMANA RM1.00 MASUK KE DALAM AKAUN ANDA HARI2 DAN BERTUBI2!!!

    NAMPAK MCM SIKIT RM1.00.
    TU KLU RM1.00, BUATNYA RM10.00?, RM20.00?, RM30.00?, RM50.00?, RM100.00?

    LOCK POSITION ANDA SECEPAT MUNGKIN!!!
    TERHAD KEPADA 10 ORANG TERAWAL.

    ANDA ADALAH BATCH YG PERTAMA!
    REBUT PELUANG UNTUK JADI YG TERAWAL!

    YANG SERIUS
    KOMEN "SAYA NAK"

    WHATAPP/
    CALL 01137878707
    MASTER IKRAM ZAHARIN

    UNTUK RESPON YG PANTAS

    ReplyDelete

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates