Saturday, March 29

Tips Cara Buat Duit Dengan 8Share


 Kepada anda yang ingin buat duit dengan 8share, Alhamdulillah saya telah berjaya membuat duit dengan 8share setelah beberapa kali mencuba pelbagai teknik. Setelah banyak kali mencuba, berikut adalah 4 cara paling cepat saya dapat klik 8share dengan banyak.

8Share adalah laman pengiklanan di mana, sesiapa yang berdaftar dengan mereka, dan mempromosikan link mereka, setiap pengunjung yang dating akan diberi rm0.2 atau kadangkala lebih. Bolehlah untuk jana duit sikit-sikit akhir bulan untuk beli barang dapur.

Cara Pertama.

Gunakan ayat-ayat yang menarik, sememangnya 8share ada menyediakan skema ayat mereka sendiri, tetapi anda seharusnya lebih kreatif lagi untuk buat ayat yang membuatkan rakan-rakan Facebook/Twitter anda tertanya-tanya dan klik pada iklan tersebut. Kadangkala, gunakan teknik reverse psikologi pada ayat. Contoh “ Jangan Klik kalau tak nak tips jimat kereta murah” Cukup dengan ayat seperti ini membuatkan ramai yang teruja untuk klik. Tak percaya, cubalah.

Cara Kedua

Jika link yang diberikan 8share adalah berkenaan dengan tips jimat kereta, sharekan facebook group yang sesuai. Kaitkan dengan graduan baru jangan tersilap langkah beli kereta atau apa sahaja, poskan di group Facebook berkaitan, dalam masa 1 jam, rm10 sudah berada di dalam genggaman saya. Saya dapat sendiri yang ini. Nak tahu group apa, nanti PM saya ye. Jadi, kenalpasti iklan 8share berkenaan apa, dan cuba cari niche group fb yang berkaitan, kemudian sharing dengan mereka. Setakat saya buat, sekejap sahaja dah dapat rm10 iaitu maximum visitor iaitu 50.


Cara Ketiga

Jangan mudah putus asa, post banyak-banyak kali di wall fb anda. Cara saya, post pagi, kemudian saya post sekali lagi tengah hari dan saya delete post yang pagi tersebut, kemudian post malam hari dan saya delete yang sebelumnya. Jangan putus asa ye.

Cara Keempat




Letak link 8share itu di blog, kepada mereka yang ada blog. Cara ini pun banyak membantu.
Cepat kepada mereka yang belum join 8share, pendaftaran percuma sahaja.

Jom join 8share → http://bit.ly/1fmc7Q2 pendaftaran percuma

Share This!


2 comments:

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates