Tuesday, May 13

Melayu Bertudung Menjual Tudung

Melayu Bertudung
 
Sekarang ini, perniagaan menjual tudung sangat meluas, bukan setakat awek Melayu Bertudung sahaja yang menjual tudung, lelaki dan warga bukan muslim juga turut berada di dalam perniagaan menjual tudung ini. Semua kerana keuntungan yang cepat yang diberikan dalam perniagaan tudung ini.

Di Malaysia pastinya, perempuan Melayu bertudung adalah majoriti orang yang memakai tudung. Bilangan mereka pastinya bertambah ramai juga perkembangan atau trend perniagaan tudung semasa menyebabkan perniagaan ini seakan-akan goreng pisang panas. Sentiasa mendapat sambutan.

Sebut sahaja, Tudung Pearl, Tudung Nur, Tudung Satin, Tudung Main, Tudung de Salma, Tudung Raya mahupun Tudung Lycra. Kesemua jenis tudung ini sangat dicari-cari. Semakin ayu apabila Perempuan Melayu Bertudung mengenakan Tudung Satin dengan baju kurung. Pastinya sungguh anggun menawan jejaka-jejakan kacak di luar sana.

Kemuncak perniagaan Tudung pastinya adalah menjelang Hari Raya. Tudung Raya online, ataupun gedung tudung pasaraya atau pasar malam menjadi pilihan. Apabila dikenakan dengan baju kurung, habis terserlah keayuan Perempuan Melayu Bertudung.

Menjelang raya, tersenyum gembira Mak Cik Bedah si penjual Tudung

"Tiap kali raya ni la, mak cik dapat untung 3 kali ganda. Mak cik siap minta anak lelaki mak cik ambil cuti sebulan lagi sempena raya" Kata Mak Cik Bedah si penjual Tudung.

Melayu Bertudung Menjual Tudung
gedung tudung

"Perempuan Melayu Bertudung kebanyakannya yang membeli tudung dari Makcik, ada juga amoi Cina kadang-kadang beli tudung dengan Mak Cik, tapi jarang-jarang" Sambungnya lagi.

Pastinya satu perniagaan yang menguntungkan, bukan sahaja boleh dijual kepada awek Melayu Bertudung, tetapi juga pada Makcik-makcik, budak sekolah dan lain-lain lagi. Sekali lagi Tudung Pearl, Tudung Nur, Tudung Satin, Tudung Main, Tudung de Salma, Tudung Raya mahupun Tudung Lycra juga Tudung Muslimah sangatlah di cari-cari sekarang ini.

Bagaimana hendak bermula?



Untuk bermula tidaklah sesukar mana, ianya lebih mudah jika perempuan sendiri yang menjual tudung, kerana perempuan sendiri memahami kehendak dan citarasaa fesyen tudung masa kini. Juga apa yang perempuan Melayu bertudung mahukan.

Atau anda sendiri boleh mula mencari supplier, beli di Jalan TAR Kuala Lumpur dan menjualnya online. Mudah bukan, jika konsisten, perlahan-lahan duit akan mulai masuk. Lebih berbaloi daripada lihat telenovela TV3 yang hot sekarang ini.

"Kan cantik kalau pelakon latin telenovela tu pakai tudung" Kata Mak CIk Kiah,

Pulak Mak CIk Kiah ni....

Jika anda langusng tidak tahu bagaimana bermula, tapi berminat dalam perniagaan tudung ini, Panduan yang lengkap dan murah ini pastinya mampu untuk memberikan panduan kepada anda. Panduan Step by step ini memudahkan kerja anda kerana pastinya daripada pengalaman penulis sendiri dan lengkap, jika terdapat soalan anda boleh cuba tanyakan kepada penulis sendiri. Dapatkan Ebook Rahsia Busines Tudung.

Pastinya boleh membantu anda pergi lebih jauh dan mendapat pelanggan yang konsisten setiap bulan.

Share This!


1 comment:

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates