Sunday, October 12

Kerja Kosong Ketika Ekonomi Tak Stabil


Nak atau tidak, keadaan ekonomi Malaysia adalah tidak sihat. Walaupun Perdana Menteri baru sahaja mengumumkan bajet 2015, tetapi hutang negara masih lagi dalam keadaan yang tidak terkawal. Faktor ekonomi memainkan peranan yang penting dalam sesebuah negara. Bila ekonomi tidak sihat, banyak kesan negatif yang akan timbul seperti kes-kes jenayah, kes pecah amanah, kes cerai berai, dan tidak mengejutkan juga kes bunuh diri.

Apabila keadaan ekonomi tidak stabil, ramai yang terdesak, dan apabila manusia berada dalam keadaan terdesak, banyak perkara yang kurang waras dilakukan semata-mata untuk memenuhi keperluan.

Belum lagi ada yang diberhentikan, yang menganggur, kerana tiada pekerjaan.


Apapun, berbalik kepada topik utama, ada ke kerja kosong walaupun ekonomi dalam keadaan yang gawat dan serba tidak kena?

Jawapannya ada, dan alhamdulillah, saya telahpun mendapat komisyen kali ke 35 dengan program ini. Mudah sahaja dan sesiapa pun boleh manjana pendapatan dengannya.

Kerja Kosong Jobdirumah


Pekerjaan yang terbukti berkesan memeberikan pendapatan tetap dan juga pendapatan sampingan kepada mereka yang menyertai. Setiap bulan anda bakal memperolehi manfaat pendapatan tersebut.

Bagaimana, adakah anda berminat dengan program tersebut? Jika ya, saya hanya berikan kepada mereka yang hanya benar-benar berminat sahaja melalui email di bawah.

Sila isikan email di ruangan kotak di bawah dan klik 'Kerja Kosong'. Periksa email anda dan sahkan, saya akan berikan segala info berkenaan dengan kerja kosong tersebut yang walaupun ekonomi tidak stabil, tetapi masih boleh manjana pendapatan dengannya.


E-mail address (Jangan Lupa Sahkan email anda!)



Selamat menjana pendapatan.

Share This!


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates